środa, 27 sierpnia 2014

Essence Stempelki do paznokci


Już od dłuższego czasu zbierałam się do tego zakupu.. i w końcu mam :) Mowa o stempelkach do paznokci  firmy Essence. Dzięki nim możemy uzyskać na naszych paznokciach różnego rodzaju wzorki. Zakupiłam je w Drogerii Natura za ok. 13 zł.



Jak stosować ? 

Na początku malujemy paznokcie na jednolity kolor i czekamy aż paznokcie wyschną całkowicie ! Jest to ważne, ponieważ jeśli lakier niedokładnie wyschnie a my przyciśniemy stempelek do paznokci to lakier może nam się brzydko ,, odkształcić"  ! Najlepiej odczekać kilka godzin i wtedy zacząć zabawę z stempelkami. Bierzemy płytkę z wzorkami, malujemy lakierem odpowiedni wzorek jaki chcemy uzyskać na paznokciach ( moja rada jest taka, żeby wybierać lakiery o gęstszej konsystencji, takiej której jedna warstwa wystarczy, aby pokryć płytkę paznokcia), bierzemy skrobaczkę i zdrapujemy nadmiar lakieru na płytce. Przyciskamy mocno stempelek do wzoru i nakładamy na paznokieć .. i gotowe ! Następnie po wyschnięciu nakładamy lakier bezbarwny i możemy się cieszyć pięknymi paznokciami :)





Każda płytka posiada inne wzory. Ja akurat nie miałam zbyt dużego wyboru ponieważ została ostatnia sztuka :( Dodatkowe płytki można zakupić na allegro. Myślę, że jest to fajna alternatywa, aby troszkę urozmaicić swoje paznokietki :)







Tutaj przykładowe zastosowanie stempelka. W tym wypadku wzorek pochodzi z innej płytki niż przedstawiona powyżej, ponieważ to dłoń Kingi i wzór pochodzi z jej zestawu :)




A Wy stosowałyście takie stempelki ? 
Pozdrawiam, Paulina 

1 komentarz:

  1. Ja nigdy nie stosowałam, ale dają bardzo ładny i schludny efekt.
    ---------------------------------------------------------------------
    Jest mi miło poinformować Cie, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !!! Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w dzisiejszej notce! Pozdrawiam i dobrej zabawy!

    bluszczowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń