niedziela, 17 sierpnia 2014

Lakier nails inc w kolorze Victoria.

Witam Was bardzo serdecznie :)
Dziś przygotowałam dla Was post, w którym zaprezentuję Wam lakier marki nails inc, która jest dostępna na wyłączność perfumerii Sephora.
Lakier w buteleczce prezentuje się następująco

Kolor to piękne bordo wpadające w fiolet, chociaż w ciemniejszym świetle wygląda nawet na czarny.
Konsystencja jest dosyć rzadka, ale lakier bardzo dobrze się nakłada.
Warstwy ja lubię konkretne krycie i maluję trzema warstwami, ale dwie w zupełności wystarczają.
Cena- wysoka, bo aż 59 zł..

I co najważniejsze... TRWAŁOŚĆ :)
Na moich paznokciach ( z ręką na sercu :P) Trzymał się tydzień (bez top coatu) i dalej by się trzymał, ale mi się znudził. Jedyne co się z nim działo, to ścierał się na końcach paznokci, ale wydaje mi się, że można mu to wybaczyć, bo ścieranie było minimalne.

Jako bazę nałożyłam bazę z serii Nail Tek II, która zasycha na mat.

Wybaczcie, ale jestem w trakcie "oduczania" się od wycinania skórek ;)

Na to 3 warstwy lakieru Nails inc. w kolorze Victoria





Ocena ogólna
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, ale nie oszukujmy się cena powala a na sklepowych półkach damy radę znaleźć lakier, który będzie się trzymał długo bez lub z top'em. Sama nie zapłaciłabym za niego tyle (otrzymałam go w prezencie) :)
Jak podoba Wam się kolor?

Pozdrawiam Kinga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz