wtorek, 5 sierpnia 2014

Recenzja paletki Makeup Revolution Iconic 3

O firmie Makeup Revolution ostatnio jest dość głośno w internecie. Ja postanowiłam się skusić na paletkę Iconic 3 o której mówi się, że jest odpowiednikiem Urban Decay Naked 3, a może i nawet od niej lepsza :)  Ja osobiście nie posiadam Naked 3, ale słyszałam o niej wiele dobrego.
Zakupu dokonałam na stronie www.minishop.pl za śmieszną cenę 20 zł. Pomyślałam, że za taką cenę to raczej pigmentacja nie będzie rewelacyjna.  Ku mojemu zaskoczeniu ...




.... paletka okazała się strzałem w 10 ! Paletka posiada 12 mocno napigmentowanych cieni. Znajdziemy w niej zarówno matowe, satynowe i perłowe odcienie. Idealnie sprawdzają się w makijażu dziennym, do pracy, a także wieczorowym.

W swoim dorobki kosmetycznym posiadam również paletki z firmy Sleek i mogę śmiało powiedzieć, że moim zdaniem paletka Iconic 3 jest lepsza od ,, sleekowskiej" Au Naturel. Cienie się nie osypują, trzymają się przez wiele godzin i z przyjemnością się je nakłada :) Paletka jest moim pierwszym zakupem z tej firmy, ale już wiem że na pewno nie ostatnim ! :)


A wy miałyście do czynienia z tą paletką ? Jakie są wasze wrażenia ? 
Ściskam, Paulina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz