niedziela, 7 września 2014

Makijaż Makeup Revolution Flawless

Hejo hejo!
Dzisiaj ode mnie będzie makijaż, moją paletką Makeup Revolution Flawless :)
Jest to propozycja dla każdego i na każdą okazję. Ja lubię taki makijaż nawet na co dzień, ale niektórzy zaliczą go pewnie do makijażu wieczorowego.








Co myślicie? :)


1. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam cień nr 1.
2. Załamanie podkreśliłam cieniem nr 2.
3. Zaczęłam cieniowanie zewnętrznego kącika cieniem nr 4.
4. Na powiekę ruchomą nałożyłam cień nr 3.
5. Na przejście między cieniem nr 4 a nr 3 nałożyłam cień nr 5.
6. Narysowałam kreskę eyelinerem z Miss Sporty Cat Eyes i roztarłam ją cieniem nr 5 w zewnętrznym kąciku.
7. Dolną powiekę podkreśliłam cieniem nr 5 od zewnętrznego kącika do połowy powieki i resztę cieniem 3.
8. Wewnętrzny kącik podkreśliłam cieniem nr 6.
9. Rzęsy wytuszowałam tuszem Lovely Curling Pump Up mascara.
10. Brwi-Kredka do brwi Catrice w kolorze 040.


2 komentarze: