poniedziałek, 22 września 2014

Kosmetyki Pierre Rene HIT czy KIT ?

Hej, dzisiaj przychodzimy do Was z naszymi ostatnimi łupami. Mamy już kalendarzową jesień a to znaczy, że trzeba się zaopatrzyć w jakiś kryjący podkład. Byłyśmy z Kingą w osiedlowej drogerii i zakupiłyśmy podkłady z firmy Pierre Rene. Kinga w ostatnim filmie ( https://www.youtube.com/watch?v=NQsr2VdsRlE&list=UUsvqVPaexj5yDswMxAFba_A) przedstawiła cienie z tej firmy i bardzo sobie je chwali.

Jeśli chodzi o podkład, mój wybór padł na :
 
Podkład kryjący w odcieniu NUDE, 23
Jeśli chodzi o krycie to sprawdza się rewelacyjnie. Nie jest za ciężki, wtapia się w kolor skóry i co najważniejsze nie ma żadnego efektu maski. Co mnie jeszcze pozytywnie zaskoczyło to zapach, który jest bardzo przyjemny i świeży :) Myślę, że idealnie sprawdzi się na jesień. Cena też nie jest za duża, bo tylko 19,90 ! Aż żal nie kupić :)

Zakupiłam również paletkę do stylizacji brwi. Moja z Catrice wygląda jak 7 nieszczęść, a moje brwi aż się prosiły o coś nowego :)
Paletka posiada 3 cienie, dzięki którym możemy idealnie dobra kolor do naszych brwi. W zestawie znajduję się również wosk i malutki pędzelek. Pędzelek oczywiście nadaję się do niczego :) Jedynie można nim nałożyć wosk :) Paletka kosztowała 12.50 zł, tanioszka !

Na tym by się skończyły moje zakupy ale Pani w sklepie w zamian za to, że kupiłam 2 produkty marki Pierre Rene, dała mi w gratisie do wyboru 2 cienie tej firmy !
Górny cień o odcieniu MATT SECRET RUBY
Dolny cień  PEARL
Mimo iż takich kolorów mam pełno to z tej firmy ani jednego :) Bardzo zaskoczyła mnie pigmentacja, bo naprawdę jest zadowalająca !


Już się nie mogę doczekać makijażu tymi cudeńkami ! :)
Jak widać nie tylko drogie kosmetyki mogą okazać się dobrej jakości.
Na pewno jeszcze nie raz się skusze na kosmetyki z tej firmy.
Już niedługo na blogu pojawi się makijaż wykonany produktami tej marki.

A Wy miałyście do czynienia z tą marką ?
Jakie są Wasze odczucia ?
Pozdrawiam, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz