czwartek, 11 września 2014

Porównanie dwóch podkładów: Maybelline New Affinitone i Rimmel Match Perfection

Z racji tego, że powoli zbliża się jesień postanowiłam się zaopatrzyć w dobry podkład. Wiele się naczytałam o różnych produktach aż postanowiłam się skusić na jeden, który mi najbardziej przypadł go gustu. Ostatnio będąc w Naturze skorzystałam z promocji na -40%  na produkty Maybelline i zakupiłam podkład Maybelline New Affinitone. Dużo w internecie było pozytywnych opinii na jego temat więc chciałam spróbować :) Lecz przy porównaniu go z podkładem Rimmel Match Perfection zauważyłam wiele cech wspólnych ..

Ja wybrałam odcień 16 Vanilla Rose

Co mówi producent ? 
- Idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury skóry bez efektu maski,
- Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjnie wykończenie makijażu,
-Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry,
-Ultralekka formuła o długotrwałym działaniu,
-Do wszystkich typów cery,
-Testowany pod kontrolą dermatologiczną.


Jeśli chodzi o konsystencję .. 

Konsystencja jest dość rzadka, także przy nakładaniu podkładu musimy uważać bo może nam się za dużo ,,kapnąć" :)


Moja opinia: Dla mnie jest to jak na razie bubel .. Odcień jest za jasny, a pomagała mi przy wyborze sprzedawczyni w sklepie.. :( Po nałożeniu podkładu no mojej twarzy tworzy się efekt maski i niestety wydaje się zbyt ciężki. Oczywiście dam mu jeszcze szansę, ale poczekam do zimy. Może wtedy moje cera lepiej go przyjmie. 

Drugim produktem jest podkład Rimmel Match Perfection
Ja mam odcień 101 Classic Ivory. Mam już którąś z kolei buteleczkę tego podkładu, ale teraz muszę niestety przyznać że coś mi w nim nie pasuję .. 

A konsystencja ... ? 

...myślę, że jest bardzo podobna jak w przypadku Maybelline New Afinitone. Również rzadka i ma podobny kolor. 

Moja opinia: Mimo iż był to mów ulubieniec, teraz niestety muszę zmienić zdanie.. O ile go rozprowadzę za pomocą Hakuro 50S, to i tak zostają mi na twarzy ,,smugi" które muszę rozprowadzić dłonią .. Zimą służył mi idealnie, więc poczekam do zimy :) Nie zrezygnuję z niego :)
Latem moja cera akceptuje bardziej produkty z serii BB :)


A Wy miałyście któryś z tych produktów? 
Jestem ciekawa waszych opinii:)
Pozdrawiam, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz