środa, 3 września 2014

Recenzja kredki do brwi Golden Rose Dream

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kredki do brwi z Golden Rose Dream. Upatrzyłam ją razem z Kingą na stoisku Golden Rose i z racji tego, że nie posiadałam już żadnej kredki do brwi kupiłam ją :) Kosztowała ok. 9 zł. Ja zaopatrzyłam się w numerek 302. 


Producent zapewnia nas, że kredka poprawi kontur i wyeksponuje naturalną linię brwi. Do kredki dołączona jest szczoteczka, która pozwoli nam ładnie wyczesać swoje brwi. 

 Kredka jest miękka, powiedziałabym że jest konsystencji troszkę żelowej. 

Kolor jak dla mnie jest odpowiedni, nie za ciemny, nie za jasny.

Jak kredka prezentuje się na brwiach ?

Prawe zdjęcie przedstawia brwi z użyciem tej kredki. Przepraszam tu za inne światło, lecz akurat zaświeciło słońce :) Myślę, że efekt końcowy jest jak najbardziej naturalny. Do tej pory używałam mojego niezbędnego zestawu do stylizacji brwi z Catrice, lecz od kilku dni produkt leży nietknięty :) Spodobała mi się ta kredka i myślę, że będę wiernie jej używać. Ostatnio dużą ilość pozytywnych opinii zyskała kredka do brwi z Catrice o numerze 040. Ja również jestem jej bardzo ciekawa i na pewno nie długo wpadnie w moje ręce :)

A wy miałyście do czynienia z jakimiś kredkami do brwi? 
Z chęcią zapoznam się z waszymi doświadczeniami :)
Pozdrawiam, Paulina 

5 komentarzy:

  1. Świetny efekt, brwi same w sobie ładne nie potrzebują już wiele. Moim to żadna kredka nie pomoże, a jedynie dobra kosmetyczka ;) Swoją drogą do muszę się wybrać do GR, bo na każdym kroku widzę jakieś perełki na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne brwi :)
    Kredke musze wyprobowac. Swietny efekt I niska cena BUZIAKI xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładnie brwi wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tej kredki. Ma taką świecową konsystencję,ja ją czułam na brwiach. Poza tym ta jej grubość wyklucza precyzję jesli chodzi o podkreslenie ksztaltu np. Ale to tylko moja opinia :)

    Ze sleek make up mam fajną kredkę-do podkreślenia dolnej linii brwi jest idealna!
    Poza tym mam swoje ulubione do nich kosmetyki i raczej ich nie zmienię :)
    Ale ja mam strasznie duże braki, dopiero od kilku miesiecy "leczę" błędy młodości ;)
    Więc jestem w tej kwestiii straaasznie męcząca :)
    Zazdroszczę kształtu brwi! :)

    atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń