niedziela, 12 października 2014

Biedronkowy HIT ! Maseczka z alg morskich

Ostatnio Biedronka zaskakuje pod względem produktów pielęgnacyjnych jak i do makijażu. Buszując po regałach w poszukiwaniu jak zawsze nie wiadomo czego, natknęłam się na maseczkę z alg morskich. Nigdy nie posiadałam takiego produktu a zachęciła mnie przede wszystkim cena 3,99 zł ! Za takie grosze wypróbuję ! Maseczka pozytywnie mnie zaskoczyła :)


Produkt ma wiele zastosowań...


A co do konsystencji..


Maseczka jest w postaci proszku, którą należy połączyć z wodą lub jogurtem naturalnym. Moja rada .. rozrabiajcie proszek z jogurtem !!! Dlaczego? Ponieważ w połączeniu z wodą maseczka ma bardzo nieprzyjemny zapach. Bynajmniej dla mnie. Można wyczuć bardzo intensywny i wyrazisty zapach alg morskich. Dla mnie nie zależał on do przyjemnych :) Gdy spróbowałam z jogurtem, zapach był mniej wyczuwalny. Jedna łyżeczka proszku w połączeniu z jedną łyżeczką jogurty naturalnego wystarczy do uzyskania jednolitej konsystencji. 

A jaki efekt ?

Cera jest gładka i odświeżona. Zimny jogurt sprawia, że czujemy uczucie chłodu, a myślę że jest to przyjemne uczucie :) Maseczka nie wysusza twarzy. Myślę, że radzi sobie ona również z niechcianymi wypryskami, gdyż następnego dnia zauważyłam znaczną mniejszą ich ilość. Jedyną wadą jaką mogłabym przypisać temu produktowi to dość specyficzny zapach .. Ale przez 10 min da się wytrzymać! Za taką cenę warto :)


A Wy próbowałyście tej maseczki ?
Pozdrawiam, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz