poniedziałek, 27 października 2014

Jesienne usta, czyli moje propozycje dla ust na jesień :)

Hej.
Dziś przygotowałam dla Was propozycje pomadek, które moim zdaniem idealnie nadadzą się na jesień. Zapraszam więc do czytania dalej :)



To lecimy :)

1)

Piękny neutralny odcień, ekstra trwałość. Pewnie nie muszę przedstawiać Wam tej serii dokładnie, bo doskonale ją znacie :)



2)

Zestawiłam te dwie pomadki razem, ponieważ mają bardzo podobny kolor, co zaraz same zobaczycie. 
Rimmel- trwała, piękny odcień, daje bardzo przyjemne uczucie na ustach, cena ok. 20 zł
MUR- komfortowa na ustach, również piękny kolor, ale dosyć szybko znika, cena 5 zł




3)
 Przepiękna, głęboka czerwień. Długo utrzymuje się na ustach, ładnie się zjada, ma piękne wykończenie i kosztuje zaledwie niecałe 10 zł.


4) Jeśli już przy czerwieniach jesteśmy ... :P


Krwista czerwień, Paulina bodajże już Wam o niej wspominała :) Długo utrzymuje się na ustach, równo się zjada, pięknie wygląda na ustach.


5) Na koniec nowość w mojej kosmetyczce

Pomadka, która kosztuje 4 zł na allegro.. Co tu wiele mówić. Trwałością nie grzeszy, podkreśla suche skórki (warto przed malowaniem pokryć usta balsamem nawilżającym, wtedy wygląda pięknie). Kolor ciemniej maliny, jest śliczny. Zupełnie matowe wykończenie. Niczego więcej od niej nie wymagałam :)


Uff.. Przestaję Was już męczyć. Mam nadzieję, że coś Wam się spodoba. A może coś już zagościło na Waszych ustach tej lub wcześniejszej jesieni? Koniecznie dajcie znać!!!

Pozdrawiam
Kinga :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz