piątek, 10 października 2014

O pędzlach i lusterku ZOEVA słów kilka :)

Hej!
Na wstępie chciałabym bardzo przeprosić Was, a w szczególności Paulinę za moją nieobecność. Studia to straszna sprawa (w szczególności jak ma się zajęcia od 7 do 20).

Dzisiaj przygotowałam dla Was moją recenzję na temat pędzli i lusterka z firmy Zoeva. O tej marce zrobiło się ostatnimi czasy bardzo głośno na blogach i w sferze youtubowej :) Wiele osób się zachwyca, a co ja sądzę? Przekonacie się czytając dalej ;)
Na końcu pokażę Wam moje biżuteryjne łupy z allegro ;)


Ja w swojej pędzlowej kolekcji posiadam numerki:
*231/ Luxe petit crease
* 221/ Luxe soft crease

Przy zakupie bardzo się wahałam, ponieważ bałam się, że białe pędzle ciężko się myje. Nic bardziej mylnego :) Bardzo dobrze się domywają. Po myciu musimy jednak pamiętać, że trzeba nadać im kształt, albo zawinąć w osłonki, bądź ręcznik papierowy, aby się nie "rozczapirzyły". W końcu to naturalne włosie.

Oba pędzle są świetnie wykonane. Trzymając je w dłoni mamy wrażenie, jakby trzymało się pędzle za kilkadziesiąt dolarów :) Włosie jest mięciutkie i z przyjemnością dotyka powiek. Jest to bowiem włosie kozy.
Na każdym trzonku znajdziemy oba napisy.




Po lewej 231, po prawej 221

231 LUXE PETIT CREASE


Jest to pędzelek do rozcierania cieni. Dla mnie sprawdza się najlepiej do pogłębiania koloru w załamaniu powieki. Idealny do precyzyjnego smoky eyes, ponieważ ma wyraźny czubek na końcu (niestety nie widać tego na zdjęciu)


221 LUXE SOFT CREASE

Kolejny pędzel do rozcierania cieni, tym razem do cieniowania większych obszarów powieki lub rozcierania granic między cieniami.

Trochę się rozczapirzył :(


LUSTERKO Make Up Mirror


Lusterko jest pięknie wykonane, nie przekłamuje, rozkłada się, dzięki czemu mogę oglądać swoją twarz z każdej strony. Jestem bardzo zadowolona. Z tyłu ma nóżkę przez co możemy zmieniać kąt ustawienia lusterka.

Mój aparat jest do kitu.



A Wy macie już coś z Zoevy? Co sądzicie? :)

A teraz łupy:



Każdy z zegarków w granicach 10 zł a naszyjnik 2,99 :)

Pozdrawiam i do miłego
Kinga :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz