czwartek, 16 października 2014

Proteinowy placek owsiany !

Dzisiaj przychodzę do Was z moim ulubionym śniadankiem. Śniadanie jest dla mnie najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, więc nie patrzę na to ile będzie on miał kalorii .. ważne żeby dostarczył mi energii na cały poranek ! Z racji tego, że jestem osobą aktywną fizycznie, swoją dietę uzupełniam białkiem serwatkowym. Uwielbiam jego smak. Placek który za chwilę Wam zaprezentuję, jest moim najczęstszym i najbardziej ulubionym śniadaniem:) Jego przygotowanie jest banalnie proste. 


Składniki:
- 2 jajka
- ok. 50 g płatków owsianych błyskawicznych
- ok. 50g odżywki białkowej
- odrobina mleka
- jogurt naturalny
- wiórki kokosowe (wedle uznania)
- pół łyżeczki oleju kokosowego

Jajka wbijamy do miski i roztrzepujemy. Dodajemy płatki owsiane, odżywkę białkową i mleko. Całość mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy. Gdy patelnia jest już wystarczająco gorąca, wylewamy na nią naszą masę. Smażymy ok 3 min z każdej z stron. Na gotowy placek nakładamy jogurt naturalny i rozsmarowujemy. Oczywiście można ten składnik pominąć, lecz ja lubię takie połączenie. Na wierch jogurtu wysypujemy odrobinę wiórek kokosowych. I gotowe ! Placek wychodzi bardzo pulchny, co da nam uczucie sytości na długi czas :)


Oczywiście na wierch możecie dać co tylko chcecie. Ja przedstawiłam tylko moją propozycję podania. Polecam również dodać do masy kakao lub cynamon ! Smak rewelacyjny ! Jogurt naturalny idealnie łączy się również z różnego rodzaju owocami.. świeżo położonymi lub zmiksowanymi :) Polecam wypróbowanie takiego śniadania szczególnie osobom trenującym, którym zależy na dostarczeniu organizmowi odpowiedniej ilości zdrowych kalorii :)

I pamiętajcie.. nie ma co liczyć kalorii, liczy się przede wszystkim zdrowy rozsądek i aktywność fizyczna !



Mam nadzieję, że komuś narobiłam smaka :)
Pozdrawiam, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz