czwartek, 9 października 2014

Szaleństwo kolorów, czyli paletka Technic Electric Beauty

Cieni do powiek nigdy za wiele :) A tym bardziej jeśli są to kolory, których jeszcze nie ma w naszych zapasach. Ja zdecydowałam się na dość mocne i żywe kolory. Od nudziaków moja szafa już pęka w szwach .. Mój wybór padł na Technic Electric Beauty.

Paletkę można dostać w różnych drogeriach internetowych. Niestety nie pamiętam z jakiej strony zamawiałam, ponieważ  było to jakiś czas temu.. Ale z tego co wiem paletka cieszy się dużą popularnością.  A cena ok. 12 zł, jeszcze bardziej zachęca do kupna !

A co do kolorków..




Paletka posiada 12 dobrze na pigmentowanych cieni. Jak widać kolorki są bardzo intensywne i idealnie nadają się do wykonania zarówno delikatnych jak i bardziej mocniejszych makijaży. Ja osobiście uwielbiam 3 pierwsze pionowe rzędy .. połączone ze sobą dają naprawdę pięknych efekt. Cienie niestety troszkę się osypują .. ale tylko minimalnie.

Myślę, że za taką cenę warto zaopatrzyć się w tą paletkę. Takie kolorki na naszych powiekach idealnie sprawdzą się przy brzydkiej jesiennej pogodzie :) Chociaż na razie nie ma co narzekać, pogoda dopisuję :) 

A czy Wy zaopatrzyłyście się już w takie kolorki? 
A może macie podobne paletki ? :)
Pozdrawiam, Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz