sobota, 4 października 2014

Zrób to sama ! Świecznik ze słoika


Hej, dzisiaj przychodzę do Was z małym rękodziełem. Uwielbiam sama coś tworzyć, a potem mieć z tego satysfakcję, że zrobiłam to sama. Takie rzeczy są najlepsze, a przetrwają na długo :)
Ja postanowiłam zrobić świecznik ze słoika. Pomysł zaczerpnęłam z youtuba od dziewczyn z kanału StylowoTv do którego serdecznie zapraszam. 

Czego potrzebujemy:
- dowolny słoik
- wstążkę
- 2 lub więcej dowolnych lakierów do paznokci
- sondę


I zaczynamy !

 Na kartce wylewamy małą kapkę lakieru do paznokci. Następnie maczamy w nim sondę i nanosimy na słoik. Potem wacikiem wycieramy sondę, bierzemy drugi lakier i robimy to samo. Jaki będzie układ kropek to zależy od waszej wyobraźni :) Ja postawiłam na klasyczne pionowe kropeczki.



Oczywiście wszystko jest trochę pracochłonne, ale jeśli chcemy idealnego efektu musimy się troszkę namęczyć. Wybór lakierów jest dowolny. Równie dobrze możecie wybrać kilka odcieni i wykazać się swoją kreatywnością. 

A tak wygląda efekt końcowy !


Taki słoik idealnie nadaję się aby troszkę ożywić nasz pokój, lub jako podarunek dla bliskiej osoby. Do środka możecie dodać co chcecie. Ja z racji tego że mamy jesień, wrzuciłam kilka kasztanów. Cały efekt naszej pracy najlepiej widoczny jest wieczorem przy zgaszonym świetle. Wtedy nasze kropeczki bardzo fajnie odbijają się na ścianie, tworząc piękny efekt :) 

Tutaj widać jak słoik prezentuje się z zapaloną świecą. Jak możecie zauważyć nie jest to słoik z powyższych zdjęć, gdyż był robiony wcześniej :) Takich świeczników nigdy za mało !


Jak Wam się podoba taki pomysł? 
Idealny na jesienne wieczory?

Pozdrawiam cieplutko, Paulina

2 komentarze: