poniedziałek, 17 listopada 2014

Marion Olejki Orientalne odżywienie włosów (macadamia, ylang-ylang)

Hej!
Pora na coś do włosów :) Będąc ostatnio w Intermarche natknęłam się na ten produkt i stwierdzilam: czemu nie? Zapłaciłam za niego 6,99 zł, ale w osiedlowej drogerii widziałam za 5,90 zł.
Od producenta:
Oleje zawarte w formule odżywiają włosy, odbudowując ich strukturę. Dzięki nim włosy wyglądają zdrowo i są pełne blasku. Do każdego rodzaju włosów.

Sposób użycia:
Wyciskając 2-3 krople na włosy omijając nasadę. Stosować dowolnie

Powiem Wam szczerze, że na razie biegle nie czytam składów, ale wszystko przede mną:)

Jakie są moje wrażenia?
Olejek ma przepiękny zapach! Rzeczywiście pachnie orientalnie. Włosy pięknie się błyszczą. Ja stosuję na wilgotne włosy i wyciskam dwie pompki, które wystarczają na moje długie włosy, przez co mogę stwierdzić, że produkt jest wydajny. Zauważyłam, że końcówki mniej się rozdwajają, włosy są dociążone, nie kleją się. Jak dla mnie same zalety. Efekt, jaki daje olejek w zupełności mnie satysfakcjonuję a w szczególności za taką cenę :) Chętnie spróbuję jeszcze innych olejków z tej serii. Zastanawiam się tylko, czy rzeczywiście odżywia włosy a nie poprawia tylko ich wyglądu.

Co sądzicie? Spotkałyście się już z tą serią? Co polecacie z firmy Marion?
Pozdrawiam
Kinga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz