poniedziałek, 24 listopada 2014

Piernikowy duet- zapachy świąt

Jeśli uwielbiacie święta, zapach pierników oraz ciasto piernikowe .. ten post jest dla Was ! A dokładnie dla Waszej skóry. Mowa o balsamie i peelingu do ciała z serii Sweet Secret. Ja swój zestaw dostałam w prezencie jakiś czas temu i o tej porze roku spisuję się idealnie.


Zestaw jest dostępny z tego co mi wiadomo w Hebe. Nie orientuje się ile kosztują poszczególne produkty, ponieważ jak wyżej wspomniałam dostałam je w prezencie. Pewnie w granicach 10-15 zł.


Mnie osobiście do wypróbowania produktów przekonuje już samo opakowanie. Kolorowe, pełne słodkości i bajeczne. Po użyciu peelingu moja skóra jest gładka, oczyszczona a przede wszystkim pachnie pierniczkami :) To samo mogę powiedzieć o balsamie .. Ostatnio wysmarowałam się nim na noc to rano cała piżama i prześcieradło pachniały piernikiem :) Jeśli chodzi o konsystencję ..


Peeling jest bardzo zbity i doskonale rozprowadza się na skórze. Balsam również sprawdza się znakomicie. Ma również fajny ocień.. kolor samoopalacza :) Lecz w żadnym wypadku nie brudzi on ubrań. Moim zdaniem zestaw idealny dla tych z Nas które lubią słodkie zapachy. Gdybym miała wybierać jeden z tych produktów, to chyba wybrałabym peeling .. ponieważ je uwielbiam ! :)



A może miałyście jakieś produkty z tej serii ? 
Z chęcią zapoznam się z Waszymi wrażeniami :)
Paulina

1 komentarz:

  1. Na pewno posiadają smakowity zapach :)
    Jak latem wybieram zapachy typowo odświeżające, tak zimą lubię te z nutą słodkości i właśnie tych otulających zapachów korzennych.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń