sobota, 15 listopada 2014

Recenzja pomadek za 3 złote

Hej!
Niedawno stwierdziłam, że chciałabym spróbować matowych pomadek za 3 zł. Pewnie domyślacie się, o które mi chodzi.
Manhattan Soft Mat Lipcream

Zdecydowałam się na kolory: 56k oraz 54l

Plusy:
*CENA na allegro to około 3 zł
*Przyjemna konsystencja
*Trwałość- bez jedzenia i picia potrafią wytrzymać około 3 godziny. Czego chcieć więcej od pomadki za 3 zł?
*Piękne, matowe wykończenie (ostatnio mam na tym punkcie bzika :P)
*Wygodny aplikator

Minusy:
*Wysuszenie ust i podkreślanie suchych skórek
*Mały wybór kolorów

Szkoda, że są już wycofane ze sprzedaży stacjonarnej, bo są naprawdę bardzo fajne.

Kolor 54L


Kolor 56K

Z mojej strony mogę je Wam polecić :)
Co Wy o nich sądzicie?
Dajcie koniecznie znać!
Pozdrawiam
Kinga :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz