piątek, 14 listopada 2014

Łupy z Rossmana- Promocja 1+1 :)

Hej!
Chcę pokazać Wam dzisiaj co kupiłam w Rossmanie na promocji. Mikołaj przyszedł do mnie w tym roku trochę szybciej :P

Zacznę od moich ulubieńców:

1. Personne ne rouge 2. Peach Club

Bourjois Rouge Edition Velvet
Długo się utrzymują, mają piękne, matowe wykończenie po prostu ideał.
1. Peach Club- piękny odcień brzoskwini z czerwienią, doskonała na każdą porę roku.
2. Personne ne rouge- zimny odcień czerwieni.
Cena 49,99 zł

Eveline Eye Max Precision
 Musiałam kupić sobie kredki i moim wyborem były właśnie te. Chciałam czarną ale oczywiście nie spojrzałam i w koszyku wylądowała szara...
U góry odcień Gray a na dole Plum. Są mięciutkie, wykręcane oraz mają na końcu wygodną gąbeczkę do rozcierania.
Cena 12,49 zł.

Tusze Eveline: Mega size lashes oraz Extension Volume



Eveline Mega Size Lashes


Eveline Extension Volume

Cena 12,59 zł każdy.
Zobaczymy, jak będą się sprawdzać :)
A na co Wy skusiłyście się na promocji?
Pozdrawiam 
Kinga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz