wtorek, 18 listopada 2014

Ziaja oczyszczanie liście manuka- moja opinia

Hej!
Dziś coś o pielęgnacji :)
Zachęcona pozytywnymi opiniami o serii Ziaji pobiegłam do sklepu i zakupiłam tonik, żel do mycia twarzy oraz zachęcającą pastę. Produkty posiadam od początku października, więc coś już mogę powiedzieć.

Nie będę wypisywać obietnic producenta, ponieważ można to znaleźć na opakowaniach, wizażu. Skupię się na działaniu na mojej skórze i mojej opinii.
Ogólnie rzecz biorąc, produkty mają piękny, cudowny zapach. Bardzo mi się podoba. Cena bardzo niska, ale jak to Ziaja :)

TONIK
Plusy:
*Zapach
*Ładnie oczyszcza
Minusy:
*Atomizer zupełnie mi nie pasuje. Niby oszczędność, ale ciężko wydobyć odpowiednią ilość na wacik
*Nie zauważyłam ściągnięcia porów, co obiecuje producent
Po prostu zwykły tonik, nic złego nie robi, ale też nic zaskakującego

ŻEL DO MYCIA TWARZY
Plusy
*Zapach
*Zawartość peelingu
*Ładnie usuwa zanieczyszczenia, dobrze zmywa podkład
Minusy
*Nie zauważyłam redukcji zaskórników
*Niewydajny przy codziennym używaniu (mi została 1/4 buteleczki)
Ogólnie jestem zadowolona, zbyt wiele się po nim nie spodziewałam.

PASTA DO GŁĘBOKIEGO OCZYSZCZANIA
Plusy
*Zapach
*Konsystencja z peelingiem
I to by było na tyle....
Minusy
*Nie zauważyłam usunięcia zaskórników, nic, zero, null
I chyba na tym skończymy :P Od tego miała być ta pasta a tu d.... 
To jest mój bubel. Używam, żeby zużyć...

A jakie jest Wasze doświadczenie z tymi produktami?
Pozdrawiam
Kinga :)


1 komentarz:

  1. Nie przekonuje mnie ta seria, pomimo tego, że było o niej tak głośno. Uważam, że cały ten szał napędził sam producent. Może to być fajny kosmetyk, odświeżający, lekko oczyszczający, ale z tego co wszędzie czytam nie daje żadnych spektakularnych efektów.

    OdpowiedzUsuń